לכל סוכנות לייצוג ילדים תינוקות ונוער יש אתר תדמיתי. האתר התדמיתי חשוב מאוד, שכן הוא מאפשר למלהקים ולמיוצגים פוטנציאלים לראות את פעילות הסוכנות וליצור קשר במידת הצורך. האתר שלנו לוקח את האתר התדמיתי ומעביר אותו שלב אחד קדימה. אתרנו הינו מערכת דינמית פעילה, המאפשרת לכל מלהק לפתוח פרופיל ולחפש בקלות ובנוחות את המיוצגים המתאימים להפקה הקרובה שלו.

כיצד האתר יעבוד? ראשית הכוח האנושי, אתם ההורים לילדים המוכשרים הקיימים בסוכנות שלנו ומלווים אותנו בשנים האחרונות, וכמובן מיוצגים חדשים שיצטרפו אלינו בהמשך. מעתה תוכלו להקים לילדכם פרופיל באתר (במידה ויש להם מספר ילדים מיוצגים תוכלו להקים פרופיל לכל הילדים שלכם בנפרד, תחת היוזר הפרטי שלכם). בפרופיל תוכלו לעדכן באופן עצמאי את כל המידע אודות ילדכם, החל ממידות, סגנון מראה וכישורים וכלה באודישן מצולם ביתי קבוע ופלייליסט של ניסיון בתחום. הפרופיל של ילדכם יכיל את כל המידע הרלוונטי אודות הילד שלכם, מה שיקל על המלהקים ויעזור להם למצוא במהירות וביעילות את המועמד המתאים ביותר לתפקיד.

המלהקים יוכלו לבחור בצורה מדויקת את הילדים, שמתאימים לפרופיל הילד אותו הם מחפשים ויוכלו לזמן אותם לאודישנים, אודישנים מצולמים, או בדיקת זמינות לצילומים ישירות דרך האתר! החיפוש נוח ומהיר ובאופן הזה תחסך לא מעט עבודה למלהק. פרופיל הילד יכיל מידע כולל וחשוב כמו תמונות עדכניות, פרטים על ניסיון, מידות, סגנון מראה, אודישן ביתי מצולם עדכני וכן אפילו את היתר התיווך של הילד, שניתן להורדה ישירות ממערכת האתר באופן מיידי. הנוחות והממשק של האתר יאפשר למלהקים לבחור ילדים גם דרך הנייד, כך שחווית המשתמש תהיה אופטימלית. מחפש ילד בגילאים 8-10 שמנגן בכינור? ילדה בת 12 שיודעת לעשות חיקויים או עם גשר בשיניים? עכשיו זה אפשרי בלחיצת כפתור.

האתר החדש שלנו מאפשר להורי הילדים המיוצגים אצלנו שקיפות מלאה ואפשרות להיות צד פעיל ואפקטיבי בייצוג הילד שלהם. ככל שפרופיל ילדכם יעודכן בצורה שוטפת, כך ילדכם יקפוץ גבוה יותר בחיפושי המלהקים, מה שיעלה את סיכוייו להיבחר. השקיפות הזו תבוא לידי ביטוי גם בפעילות המלהקים, שיוכלו לסמוך על עדכניות האתר והתוכן שלו ובכך לזמן יותר ילדים ישירות לצילומים או לאודישנים מצולמים ובכך לחסוך את זמנם היקר של ההורים.

מעוניינים לקחת חלק בהצלחה? מלאו עוד היום את שאלון ההרשמה המקוצר באתר ותקבלו תוך שבוע ימים תשובה בדבר התאמתכם לסוכנות (תשובות חיוביות/שליליות בדבר קבלתו של מיוצג לסוכנות יישלחו לכל מתעניין).

מאחלים לכלל מיוצגנו ולקוחותינו שהשנה האזרחית החדשה תהיה חיובית, מאתגרת, מפתיעה ומרגשת ונשמח לעמוד לשירותכם בכל העת במייל הסוכנות goseeil@gmail.com או בעמוד הצור קשר באתר.