לתמונות הייצוג של הילד יש משמעות חשובה, הן למעשה כרטיס הביקור של הילד, בהן תשתמש הסוכנות כדי לשווק את הילד למלהקים ומפיקים שונים. רוב המלהקים מבקשים מהסוכנות לשלוח להם אופציות בתמונות, של ילדים רלוונטים לדרישות של ההפקה. המלהקים רואים בו זמנית עשרות או מאות ילדים וכדי שילדכם יבלוט וייבחר, חשוב שיהיו לו במאגר הסוכנות תמונות טובות, שמתאימות לייצוג. ראשית ישנן שני סוגי תמונות, תמונות מקצועיות שמצולמות על ידי צלם מקצועי, שידרוש כסף עבור תמונות אלה וישנן תמונות ביתיות שתוכלו לצלם בבית בחינם. כמובן שיש עדיפות לתמונות מקצועיות, זאת בתנאי שיצולמו נכון. אך ישנה אפשרות גם לצלם תמונות ביתיות טובות, שיעמדו בסטנדרטים של מרבית המלהקים בארץ וזאת אופציה טובה למי שלא מעוניין להוציא כסף עבור תמונות לייצוג.

ההנחיות לצילום תמונות שיתאימו באופן הטוב ביותר לצורכי ייצוג בסוכנות הן

  • תמונות פנים או של פלג הגוף העליון בלבד.

  • תמונות ברורות ולא מטושטשות באיכות גבוהה

  • להקפיד שהמיוצג יצולם לבד בתמונה על רקע קיר לבן או רקע נטרלי ולא צבעוני.

  • תמונות מגובה העיניים של המצולם, מסתכל למצלמה בהבעות משתנות – חיוך, רציני.

  • ללא פרצופים!

  • ללא אביזרים, כמו משקפי שמש, כובעים, מוצצים וכו'.

  • הילדים צריכים להיות לבושים בבגדי יום יום ולא בעירום.

  • שיער טיבעי ולא מנופח. רצוי לשלוח תמונות בשיער פזור ואסוף.

במידה ותקפידו לצלם תמונות נכונות לייצוג עבור הסוכנות ליצוג ילדים אליה תפנו, לא רק שתגדילו את סיכוי ילדכם להתקבל לסוכנות ולאחר מכן גם לעבור את הסינון בתמונות של המלהקים לפני הפקה, גם תתפסו כרציניים וכמביני עניין, דבר שיעלה את ערככם ויתייחסו אליהם יותר ברצינות מאשר מי שישלח תמונות שאינן מתאימות לייצוג. חשוב לזכור שתמונות מקצועיות מעידות גם על ניסיון מקצועי מול מצלמה (גם אם אינו לצרכים מסחריים), דבר שיכול להיות קריטי בשיקולי הבחירה של ילדים להפקה, במיוחד של תינוקות ופעוטות.

אלמנט נוסף שכדאי לתת עליו את הדעת, הוא האופן שבו ילדכם יציג את עצמו באופן הטוב ביותר, דרך התמונות שתשלחו לסוכנות לייצוג ילדים. חשוב מאוד שהילד יראה במיטבו, אך גם שהתמונות יעניקו ערך מוסף כדי להבין ולהכיר את אופיו ואיפיונו של הילד. אם הילד חייכן וכזה שכולם מתאהבים בו ממבט ראשון חשוב שזה יבוא לידי ביטוי בתמונות. אם הילד אנרגטי וחיוני חשוב שזה יבוא לידי ביטוי בתמונות שנשלחות לסוכנות לייצוג ילדים. עם זאת יש לזכור שהתמונות גם אם אינן מקצועיות בהגדרה, הן צריכות להיראות מקצועיות ולכן תמונות שבהן הילד עושה פרצופים, משתולל או מחופש ומאופר, פחות יתאימו לייצוג בסוכנות לייצוג ילדים ונוער.

במידה ותקפידו על כל הכללים הנ״ל והתמונות של ילדכם שמוצגות בסוכנות ליצוג ילדים ונוער יהיו נאמנות עד כמה שאפשר למציאות, לא רק שיהיה לכם קל יותר למצוא סוכנות שתסכים לייצג את ילדכם, כך גם תוכלו להיות בטוחים שילדכם יזומן להפקות רלוונטיות ולא יזומן להפקות שפחות רלוונטיות אליו, כך גם לא תבזבזו זמן בהליכה לאודישנים מיותרים, שלאחריהם ילדכם לא יתקבל לתפקיד.

בהצלחה!