בשלב הראשון מלאו את הפרטים שלכם, חשוב לשים לב שאמצעי ההתקשרות ימולאו נכון, כדי שנוכל ליצור איתכם קשר לאחר ההרשמה במידת הצורך. לא לשכוח למלא נכון גם את פרטי הזהות של ילדכם, כגון תאריך לידה, מגדר, פרטים אודות המראה שלו וכו. במידה וילדכם בעל רגישות מסויימת (לחלב, גלוטן וכו) חשוב לצין את זה כדי שלא תזומנו להפקות שאינן רלוונטיות עבורכם. בשלב הבא תתבקשו לפרט אודות כישוריו של ילדכם. חשוב מאוד לסמן את כל הכישורים הרלוונטים, אך גם לא לסמן כישורים שאינם רלוונטים. במידה וילדכם התחיל לימודי נגינה, אך עדיין לא באמת יודע לנגן, אין טעם לסמן נגינה באותו כלי ככישרון. מאוחר יותר כשיתמקצע וידע לנגן בצורה מקצועית תוכלו לעדכן את פרטיו ולהוסיף כישורי נגינה לדוגמא. כנ״ל לגביי שפות. במידה וילדכם אינו דובר את השפה באופן שוטף, אין טעם לסמן שהוא יודע לדבר/לקרוא בשפה זו.

השלב הבא הוא פירוט הניסיון של ילדכם. אתם מתבקשים למלא בתמצות אך ורק פרוייקטים מסחריים ורלוונטים באמצעות שנת היציאה של הפרוייקט, סוג הפרוייקט (קטלוג, פרסומת, תפקיד בסרט וכו׳) ואת שם החברה/מוצר/סרט/סדרה. חשוב לא להעמיס ולא לציין פרוייקטים קטנים ופחות חשובים, אלא להתמקד בפרסומות/קטלוגים של חברות יותר גדולות, כדי לא להעמיס במידע. מטרת סעיף זה הינה להראות האם יש לילד ניסיון מול מצלמה מקצועית או ניסיון משחק ועבודה על סט מקצועי. בנוסף לפירוט הכתוב תוכלו להעלות קישור לפלייליסט של יוטיוב, בו תוכלו לנהל את כל הסרטונים שמעידים על ניסיון של ילדכם בהפקות וידאו שונות.

השלב הבא הוא העלאת אודישן מצולם של הילד. אודישן מצולם כללי של הילד יוכל לתת למלהקים אפשרות לראות את ילדכם בצורה הטובה ביותר – וידאו. הם יוכלו להכיר אותו יותר ואולי אפילו ללהק אותו לפרוייקט ישירות דרך סרטון האודישן הביתי שתצלמו ובכך לחסוך לכם ולעצמם זמן יקר. חשוב לצלם את האודישן הביתי לפי ההנחיות, באופן שיציג את ילדכם בצורה הטובה ביותר. אנא העלו סרטון שבו הילד מואר טוב ונראה טוב, לבוש בצורה ייצוגית ומפגין סבלנות ובגרות ומבצע את ההוראות לפי בקשתכם. סרטון כזה יוכל להעיד רבות על ילדכם ולקדם אותו להפקות רלוונטיות.

שלב נוסף הוא שלב העלאת התמונות. באתר תוכלו להעלות בו זמנית כ10 תמונות שמוגבלות בגודלם. אנא דאגו להעלות תמונות רלוונטיות בלבד. נא לא להעלות תמונות ערום, תמונות מטושטשות, חשוכות או מצולמות מהגב. קחו בחשבון שהמלהק יראה את התמונות ויחליט על פיהן האם לזמן את ילדכם או לא ולכן הן צריכות להיות תמונות אמינות (לא ערוכות) ללא אביזרים שיסתירו את פניו של הילד ובאופן כללי תמונות שמציגות את הילד במצבו הטיבעי ביותר. מומלץ מאוד להעלות 3-5 תמונות פורטרט (פלג גוף עליון או פנים) של הילד, פרונטליות ונקיות ובשאר התמונות ניתן להעלות תמונות אוירה, תמונות גוף מלאות, או תמונות מפרוייקטים קודמים של הילד, שיכולים להעיד על ניסיון מול מצלמה מקצועית. מי שאין ברשותו תמונות מקצועיות יכול באופן ראשוני להעלות תמונות ביתיות, אך קחו בחשבון שתמונות מקצועיות חשובות מאוד, משום שהן מציגות ניסיון מקצועי מול מצלמה, גם אם לא מסחרי והן יגדילו את סיכויו של ילדכם לקבל זימונים לעבודות.

בשלב אחרון, העלאת מסמכי התמ״ת שקיבלתם במייל אישור ההרשמה ואישור התקנון של האתר. כמו כן תתבקשו לאשר את העלאת התמונות לגלריה (חשוב לזכור שהגלריה אינה חשופה לכולם, אלא רק למלהקים ומפיקים רלוונטים וזאת לצורך שמירת פרטיותכם ופרטיות ילדכם וכדי שלא יעשה בתמונות כל שימוש שלא לצורך). כמו כן תתבקשו לאשר קבלת מיילים והודעות במסגרת קבלת זימונים לאודישנים והפקות שונות.

מעתה אתם מיוצגים מהמיניין ותתחילו להופיע בחיפושים של המלהקים. חשוב להיות סבלניים ולהבין שבתחום שלנו אין צפי לאודישנים או תקופות קבועות של עבודה. בהצלחה!