איך הסוכנות עובדת

סוכנות Go See הינה סוכנות שמתמחה בייצוג תינוקות ילדים ונוער למגוון רחב של הפקות החל מקטלוגי אופנה וסטילס מוצר וכלה בתפקידי משחק מגוונים בפרסומות, קולנוע וסדרות טלויזיה. באמצעות אתר הסוכנות ניתן להגיש בקשה לבדיקת התאמה. אנו נבחן את כל הבקשות ונחזיר תשובה תוך שבעה ימי עסקים. לצערנו לא כל הילדים יימצאו מתאימים לסוכנות. במידה ונמצאתם מתאימים לסוכנות תתבקשו לפתוח פרופיל באתר אשר יוצג למלהקים ומפיקים רלוונטים לפי דרישה. במידה וילדכם יימצא מתאים להפקה תזומנו באמצעות האתר לאודישן/אודישן מצולם או ישירות לצילומים.

מה מחפשים בסוכנות

סוכנות Go See מייצגת ילדים בגילאי שנה (על פי חוק רק מעל שנה) ועד שמונה עשרה.

הגילאים המבוקשים הם- בייבי שנה עד שנתיים, קידס – 5-12 ונוער 15-18.

דרושים לנו ילדים בוגרים, שנראים קטנים לגילם. עם כישורי משחק, סבלנות, יכולת עבודה בצוות, שאינם ביישנים, אוהבים מצלמה והמצלמה אוהבת אותם.

האם כל מי שמגיש בקשה מתקבל

לצערנו אין לנו אפשרות לקבל את כל מי שמגיש בקשה. אנחנו מקבלים מאות פניות בשבוע ונוכל לייצג רק מעטים מבינהם. אנו נבחר את הילדים שמתאימים לנו יותר במראה (מגוון ככל שאפשר), בגיל, במה שישתקף מבעד לתמונות וכמובן ניקח בחשבון גם את המידע שתרשמו על הילד (במידה ויש לו ניסיון או רקע לימודי בתחום). אנא השקיעו מחשבה באופן שבו אתם מציגים את הילד בפנייתכם הראשונית לבדיקת התאמה באתר. כי אין כמו רושם ראשוני.

האם זה משנה איפה אני גר?

כדי להיות מיוצג בסוכנות Go See צריך להתגורר בישראל. מרבית ימי הצילום מתקיימים באיזור המרכז ולכן חשוב להיות מסוגלים להגיע לאיזור המרכז. במידה ואתם גרים באילת או בצפון הרחוק, אתם יכולים להירשם לסוכנות אך קחו בחשבון שנדרשת השקעה מצידכם מבחינת הגעה לאודישנים ולימי צילום, השקעה שלא תמיד תהיה לה תמורה. אודישנים לדוגמא הם ללא תמורה, גם לא החזר נסיעות. במידה ואתם גרים במקום מרוחק ואין באפשרותכם להגיע לצילומים במהלך ימי לימודים מיד אחרי שעות הלימודים נא לא להגיש בקשה לבדיקת התאמה.

מה צריך לעשות כדי להירשם לסוכנות?

כדי להירשם לסוכנות תצטרכו לעבור בדיקת התאמה. בדיקת ההתאמה מבוצעת באמצעות מילוי השאלון באתר. בשאלון תתבקשו למסור מספר פרטים מזהים אודותכם ואודות ילדכם וכמובן להעלות מספר תמונות. התמונות שתעלו ישרתו את צוות האתר בלבד לצורך בדיקת התאמת ילדכם לסוכנות ולא יבוצע בהם כל שימוש. במידה ותמצאו מתאימים לסוכנות יישלח אליכם מייל עם לינק למילוי טופס ההרשמה המלא שלאחריו ייפתח לכם פרופיל באתר שיוצג בפני מלהקים/מפיקים רלוונטים.

איזה זמינות נדרשת?

במידה ואתם שוקלים את רישום ילדכם לסוכנות חשוב שתדעו שלרוב נדרשת זמינות של 24 שעות לאודישנים. מרבית האודישנים נשלחים אלינו בהתראה של 24 שעות והם יהיו לרוב אודישנים מצולמים מהבית. ולכן אם אין באפשרותכם להגיש בהתראה קצרה לאודישנים או להגיע צילומים נא לא למלא שאלון בדיקת התאמה לסוכנות.

האם הסוכנות גובה תשלום?

הרישום לסוכנות אינו כרוך בתשלום ואינו מותנה בביצוע בוק צילומים לצורך ייצוג. אחת לתקופה נבצע ימי צילום מרוכזים ומסובסדים למיוצגי הסוכנות ומתעניינים חדשים והם יהיו על בסיס מקום פנוי ולא חובה.

כרגע האתר שלנו שהוא מערכת ליהוק מתקדמת בתקופת הרצה והשימוש בו הוא ללא תשלום. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לגבות בעתיד תשלום עבור שימוש באתר.

האם חובה לעשות בוק בסוכנות?

לא חובה לבצע בוק בסוכנות. אך לצורך רישום לסוכנות מומלץ לשלוח תמונות מקצועיות שצולמו על ידי צלם מקצועי שיודע לצלם פורטרטים ותמונות לצורך ייצוג. התמונות צריכות להיות על רקע נטרלי ולא בולט, ללא איפור, תסרוקות, אביזרים וכו׳. אחת לתקופה נבצע ימי צילומי סטודיו מרוכזים ומסובסדים למיוצגי הסוכנות ומתעניינים חדשים והם יהיו על בסיס מקום פנוי ולא חובה.

מה הסוכנות מרוויחה?

סוכנות Go See מרוויחה מעמלות. עבור כל עבודה שילדכם יתקבל אליה נגבה עמלת חברה (מהחברה המזמינה) ועמלת מיוצג של 20%. שיטת העבודה שבה הסוכנות מרוויחה אך ורק עמלות מבטיחה כי ילדכם יקבל ייצוג הולם, שהרי הרווח שלנו הוא אך ורק מילדים עובדים ולכן האינטרס שלנו הוא שילדכם יוצע ויתקבל למספר רב ככל האפשר של הפקות וכמובן שירוויח כמה שיותר.

מה הילד מרוויח?

כל הפקה שתוצע לכם על ידי הסוכנות תהיה בתשלום. לעיתים התשלום יהיה באופן חלקי או מלא באמצעות תלושים (לרוב בהפקות אופנה), אך לרוב התשלום יהיה בכסף. תשלום עבור הפקה יתקבל על ידי הסוכנות וזאת לאחר שישלמו לנו עבור ילדכם. לרוב בתנאי תשלום של שוטף +60-90 (תלוי בחברת ההפקה). יש לקחת בחשבון שאודישנים ומדידות הם ללא תשלום.

אך ורק ימי הצילום יהיו בתשלום לילד ולרוב תדעו מה הסכום אותו תקבלו במידה ותתקבלו כבר בשלב קבלת הזימון במייל לאודישן/צילומים.

האם ברגע שהילד מתקבל לסוכנות הוא בטוח יקבל עבודה

לצערנו לא. לא ניתן לצפות איזה סוגים של עבודות יתקבלו ולמה ילדכם יתאים ואם בכלל. חשוב לקחת בחשבון שעצם ההרשמה לא בהכרח מחייב שילדכם יתקבל לעבודה או יקבל הצעות באופן מיידי. במידה ואתם חשים שלאורך תקופה אתם לא מקבלים הצעות, מומלץ להיכנס לפרופיל הילד ולעדכן את הפרטים והתמונות לפי ההנחיות באתר.

זיכרו! המלהקים מחפשים במערכת האתר על פי מידת עדכניות הפרופילים. אם לא תכנסו לעדכן את הפרופיל של ילדכם אחת לחודש לפחות, ילדכם ירד לתחתית הרשימה שתוצג בפני מלהקים בחיפוש.

איך אני יודע שאני נרשם לסוכנות טובה ואיכותית?

כשאתם בוחרים סוכנות לייצוג ילדים ונוער ראשית עליכם לבדוק את טיב העבודה של הסוכנות. האם היא מייצגת ילדים בעיקר או שהיא מייצגת בוגרים ויש לה גם מחלקת ילדים נלוות. כמה שנים הסוכנות קיימת והאם ילדי הסוכנות עובדים ובאיזה סוגים של עבודות. האם הסוכנות שולחת ילדים לקטלוגי אופנה, תפקידי משחק או גם וגם. סוכנות Go See הינה סוכנות שמתמחה בייצוג ילדים וילדים בלבד. ילדי הסוכנות מעטרים את כל קטלוגי האופנה הגדולים ביותר (קסטרו, שילב, גולף, טרמינל איקס, דלתא, פוקס, אמריקן איגל, סולוג, נמרוד, פאפיה, וי שוז ועוד). וגם מככבים בפרסומות ולתפקידי משחק מרכזיים בקולנוע ובסדרות טלויזיה. כמו כן סוכנות טובה ואיכותית לא תדרוש מכם תשלום על הרשמה ולא תחייב אתכם לבצע בוק בסוכנות בלבד בעלות של אלפי שקלים.

כמה זמן הסוכנות קיימת?

סוכנות Go See קיימת שבע שנים. החל מ2014.

אני עובד משרה מלאה האם הילד שלי יכול להתאים לסוכנות?

מרבית האודישנים מתקיימים בשעות הצהריים – אחר הצהריים באמצע השבוע. עבור ילדי גן חובה ומעלה ימי הצילום מתקיימים לאחר שעות הלימודים (13:00-14:00) ועד שעות הערב. בימי חופש ימי הצילום יכולים להתחיל משעות הבוקר. ילדים מתחת לגן חובה יכולים להצטלם החל משעות הבוקר. במידה ואין באפשרותכם להתפנות בשעות אלה לאודישנים וצילומים מומלץ שלא למלא את שאלון בדיקת ההתאמה לסוכנות.

יש לי תינוק/ילד איך אדע אם הוא מתאים לתחום?

תינוקות המתאימים לתחום הם תינוקות חייכניים, סבלניים שיכולים לעבוד עם אנשים זרים ולהיות בסביבה של אנשים זרים ללא ההורים. אם התינוק שלכם לא אוהב לתקשר עם זרים, בוכה, חסר סבלנות ובאופן כללי לא מתאים לצילומים, מומלץ לא למלא את שאלון בדיקת ההתאמה. אנחנו מחפשים ילדים פתוחים, תקשורתיים, בוגרים וסבלניים, שנהנים מהתהליך של ימי הצילום, שיכול להיות לא פשוט, ארוך ומתיש לעיתים. במידה ואין לכם רקע בתחום ואתם רוצים לבחון את התאמת ילדכם, מומלץ לגשת לצלם מקצועי ולנסות לראות איך ילדכם מתפקיד על סט מקצועי מול צלם ומצלמה מקצועית.

מה קורה לאחר ההרשמה?

לאחר שתרשמו לסוכנות ובקשתם תאושר תיכנסו לגלריה של הסוכנות ותוצגו בפני מלהקים ומפיקים רלוונטים. במידה ותמצאו מתאימים על ידם תזומנו באמצעות המייל והודעה מתאימה לאודישנים או לצילומים באופן ישיר. חשוב לאשר את הזימונים במייל חוזר בכל פעם, גם במידה ואינכם יכולים להגיע. ככל שתשתפו פעולה ותגיעו לכמה שיותר אודישנים, יעלו הסיכויים שילדכם יתקבל לעבודות במידה והוא טוב ומתאים.

איך אני יכול לעזור לילד שלי לקבל עבודות?

ראשית כדאי לדאוג לעדכן את הפרופיל שלו מעת לעת באתר הסוכנות. שנית מומלץ לצלם את הילד תמונות מקצועיות, פורטרטים לייצוג. כמו כן מומלץ להגיע לכמה שיותר ימי צילום שמוצעים לכם ולכמה שיותר אודישנים רלוונטים. ככל שיכירו את הילד יותר ובהנחה שהוא טוב ומתאים, יעלו הסיכויים שלו להתקבל לעבודות.

איך אדע כשמלהק מתעניין בבן שלי?

ברגע שמלהק/ מפיק ימצא את ילדכם מתאים להפקה הוא יזמן אותו ישירות דרך האתר לאודישן או לצילומים ואתם תקבלו מייל מפורט עם כל הפרטים אודות האודישן, התפקיד ויום הצילום. חשוב לאשר הגעה לכל זימון, גם במידה ואתם לא יכולים להגיע, זאת כדי שנדע שאתם מקבלים את הזימונים ואתם פעילים ומשתפים פעולה עם הסוכנות.

האם מותר להירשם לסוכנות נוספת במקביל?

לא ניתן להיות רשומים לסוכנות שלנו ולסוכנות נוספת במקביל. מצב שבו ילדכם רשום בשתי סוכנויות יכול לפגוע בו במידה ושתי סוכנויות יציעו אותו לאותו תפקיד ולאותו מלהק (יעיף לא לקחת אותו ולא להתעסק עם שתי הסוכנויות במריבה דרך מי הגיע הילד).

האם ניתן לבצע עבודות פרטיות? (לא דרך סוכנות אחרת)

הסוכנות לא עובדת עם חברות שלא משלמות (לילד+ עמלת סוכנות). אך היא גם לא מגבילה את המיוצג לא לעבוד עם חברות אלה.

כל עוד העבודה היא פרטית, והיא לא דרך סוכנות אחרת, או חברה/מלהקת שעובדת באופן קבע עם הסוכנות שלנו, ניתן לבצע את העבודה ללא בעיה.

סוכנות Go See לא מגבילה את מיוצגיה בביצוע עבודות פרטיות, בין אם מדובר בסרטי סטודנטים, צילומים לקטלוגים שלא עובדים עם הסוכנות ועוד. הסוכנות לא תגבה עמלה על עבודות אלה ולא תגביל אותם.

במידה ואתם לא בטוחים מה היא עבודה פרטית שלא דרך סוכנות אחרת ושסוכנות שלנו לא עובדת עם מלהקת/חברה זו נא ליצור קשר עם הסוכנות לבירור.